Translate

dilluns, 14 de maig del 2007

AMOR


L´últim tema que em tret del sac dels temes és el del amor... i buf!! hi ha tan que escrire sobre l´amor!!! Tan el meu germà com jo em intentat buscar i transmetre sensacions o moments que ens regala l´amor.


Disfruteu!!




PENSANT EN EL TEU ADÉU
Quan els ulls obri i no et trobi al meu costat el meu camí haurà acabat i buscaré, furgant entre la sorra, corrent entre les masses la il.lusió que hauré perdut; la il.lusió que s’escaparà darrere teu, buscant companyia. M’assentaré en el terra inert buscant aquelles últimes paraules que em vas dir, trencant el meu cap en busca dels records més profunds del nostre amor. Aquells moments que el vent s’emportà i que tant em mancaran quan marxis buscant la llum. Buscaré en la remor del mar una fidel companya que escolti el meu plor i la meva mirada es perdra en el llunyà horitzó preguntant-se si a la vida queda encara alguna cosa millor que besar-te mentre el vent acompnya la bella escena. Preguntant-me si algun dia podré recuperar les ganes de lluitar per viure després d’haver conegut el cel, després d’haver conegut la glòria agafat a tu.
Caminaré pel bosc amb la mirada en blanc intentant recuperar el teu olor, intentant buscar les caricies que em dedicaves amb amor, sense res a canvi... Tancaré els ulls i somiaré que et torno a tenir entre els meus braços i recordaré quan rendit, com un gladiador davant la mort, descansava el meu cap sobre la teva espatlla, quan la fortuna em feia tenir-te entre els meus braços cada tarda veient caure el sol i arribar la nit. T’estimo per què et vull tenir entre els meus braços i per què et vull protegir com un nen al seu tresor...I obro els ulls i veig que dorms al meu costat, abraçada al meu pit i penso que no vull que mai t’envaigis.




Joan Camps Garcia







SE APAGA EL RUIDO

Se apaga el ruido y todo cesa. Siento como mi respiración se acelera y sólo pienso en besarte. 


Tus ojos no se apartan de mi y los míos se pierden en tu alma.
En un instante el cielo calla su viento y las palabras se esconden bajo el impulso.
Mi respiración se acelera y despacio mis labios buscan tu boca, suavemente nuestros labios se rozan... 
El mundo aviva su pausa!
Cierro los ojos y te siento, disfruto cada movimiento que me aparta de la realidad, sin prisas juego con tus labios al mismo tiempo que tu mirada me guía.


De repente paro, entreabro mi boca y tu me elevas al cielo.


Tus dedos me buscan, rodean mi cuello y un escalofrío me hace sentir viva.
Ahora todo vale y una sonrisa se escapa, tu cálida mirada me acoge mientras mis manos se llenan de caricias.


Un susurro hace que vuele la imaginación y me abrazas haciendo que me pierda en el regalo de tu boca.


Mi mirada rompe la oscuridad y ve caminar al mundo sigilosamente para no molestarnos.




Anna Camps