Translate

dimecres, 9 de maig del 2007

El primer bany



Feia dies que no deixava res per aquí la rutina diaria s´em menja molts moments però no em quiexo m´agrada sentir-me ocupada perque vol dir que em estik viva!


Aquesta és una de les il·lustracions per a un encàrreg que tink entre mans, és una de les 11 il·lustracions que formaràn part d´un diari per a bebitos. Sabeu aixó que els pares i les mares van omplint amb les dades dels recen arribats al món... que si el nom, que si avui ha menjat papilles per primer cop, que si ja camina... Bé, doncs aixó és l´encarreg.


Apa, fins aviat!!

2 comentaris:

Rizis ha dit...

Ualaaaaaaa que xuliiii!!! m'analegro molt que et vagin sortint kosetes!!!

Ja sap q sok la teva primera fan!!! q m'agrada molt kom dibuixes!!

PD: Keda pendent el kafe... jeje ;P

Anònim ha dit...

Hei, soc la Georgina, per fi m'he passat pel teu blog.És xulissim, en serio. Molt profund.

Ja m'hi aniré passant guapa. Un disney-petó XD