Translate

dimarts, 15 de juliol del 2008

el calaix de la meva vida





Us llenço un repte i és el següent: Col·loqueu en un calaix de mida mitjana tots aquells objectes que creieu que us defineixen i en feu una foto ( després si voleu me la podeu enviar i veure els vostres retrats), ja veureu com conseguireu una fotografia de vosaltres mateixos molt més explicita que no un autoretrat!!!


Os lanzo un reto y es el siguiente: Colocáis en un cajón de medida mediana todos aquellos objetos que creéis que os definen y hacéis una foto ( después si queréis me la podéis enviar y podré ver vuestros retratos), ya veréis como se consigue una fotografía de vosotros mismos mucho más explicita que no un autoretrato!!!


Este és mi cajón de vida. Hay foto general y fotos detalle:-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Eis!!!
Soc el Tete!!! Ja e fet el meu calaix vital jeje En ell hi ha una mica d tot el k +m'agrada...ara ja es molt tard i toca dormir, properament el podreu veure al meu blog(tallerdesomnis.blogspot.com) i si l'Anna em deixa tamb´e en akest!!!

Saludus