Translate

dijous, 19 d’abril del 2007

idees


Avegades tenim idees que no sabem molt bé d´on han sortit però són agradables i alegren i entretenen la monotonia de la vida
Amb el meu germà s´ens va ocorrer d´escriure, 
fer l´escrit d´un tema setmanalment, fer dos escrits un ell i un jo sobre un tema escollit a l´atzar d´entre tot de temes que tenim dins d´una bosseta.
La proposta és tot un repte i estic segura de que en sortiràn escrits realment interessants, ja anirè penjant cosetes!!
De fet el text del dia anterior és el primer de la saga!!!!!!

1 comentari:

Alber CG ha dit...

Uooooh annita pero si ja tens blog.
Interesante propuesta para ver escritos interesantes, umh...
Aixo es mes aviat uan disculpa, vaig llegir el teu missatge i per vagancia no et vaig contestar (joder mhauria de treure la mandra de sobre que ja fa massa temps que l'arrossego, jejeje) Bueno doncs no em vaig fixar que lo del salo anava amb interrogativa... Penos, soc penos... Jajaja Esa miopia...
Bueno doncs aixo me diculpo de todo corason. Per cert hi vas anar?